關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年10月26日 星期二

新三寶@MAYBELLINE

開架睫液當中,相信MAYBELLINE會係好多人的首選,平靚正之餘,選擇又多,而且每季都會有新產品推出,梗有一款啱用
多得BEAUTY EXCHANGE,今次就有機會可以試用上月剛上架嘅新品,包括

1. VOLUM’EXPRESS MAGNUM SUPERFILM 瞬盈睫毛液 ─ 極緻濃密版 (超級塗層技術)
2. EYE STUDIO HYPER DIAMONDS璀璨閃亮五色眼影
3. EYE STUDIO HYPER DIAMONDS LIQUID LINER閃鑽眼線液

就由我平時嘅化妝習慣,由眼影開始喇~

其實我都係第一次用MAYBELLINE嘅眼影,呢款啱啱出嗰時係sasa試過上手,係手度睇覺得真係幾閃呵..都諗住有promote就會買..
今次試用嘅係我平時唔敢試嘅藍色組合

係唔同光線下嘅顏色(相機食左d色..左手邊係紫藍色嚟)


同時試左佢嘅防水力..一般啦...甩左50%...

之後再根據顏色深淺搽上眼


完成後,顏色無預期咁出色,但都ok閃(相機唔掂,唔多影到), 不過就有小小飛粉..

之後就係畫眼線啦, 用嘅係EYE STUDIO Hyper Diamonds Liquid Liner閃鑽眼線液


筆尖都幾細,就算係細緻嘅眼線都可以輕易畫出,仲好閃下


防水配方,果然唔錯

最後就係主角VOLUM’EXPRESS MAGNUM SUPERFILM 瞬盈睫毛液 ─ 極緻濃密版 (超級塗層技術)

之前都有用過VOLUM’EXPRESS MAGNUM,今次嘅SUPERFILM係佢嘅升級版嚟,除左沿用獨特超大掃頭外,含嶄新超級塗層技術讓睫毛液形成保護膜,全面覆蓋每一根睫毛

配方24小時持久不脫色,有效防止因油脂淚水分泌帶來的溶化問題.

而且只需要用溫水就可以輕易卸除,方便快捷之餘,減低對睫毛嘅傷害

另外加入骨膠原,睫毛都健康D呢..



整體嚟講眼仔放大左, SHARP左


再睇下佢嘅防水力如何

果然係堅,開大水喉沖左半分鐘,只係甩左少少

而係無化妝,只搽SUPERFIRM嘅日子,真係KEEP到10幾個鐘都唔甩色,無出現PANDA EYE


而落妝用暖水就搞掂,啱哂我呢d懶人~

如果用化妝棉沾暖水落,就會抹出一條條or呈粒狀嘅纖維

不過同上一version嘅瞬盈睫毛液比較,呢款升級版質感相對重身少少,唔通係因為溫水卸除嘅關係?!

唔知下季有會有d咩新產品上架呢...期待呵...

沒有留言:

張貼留言