關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年11月21日 星期日

唔見左條腰?等佢幫你搵返啦

好多明星藝人都會有自家嘅瘦身方法,而飲自家嘅瘦身湯就係其中一種.不過佢地有保母/工人幫手,就可以輕鬆飲到啫一般嘅OL都要返工,又要OT,要煲湯都唔係咁易.以往市面上比較少即飲瘦身湯,零售商好少,要專登去買,唔係咁方便

依家唔使咁麻煩喇..因為易纖諾推出全新嘅TrimEC收腩湯, 仲係各大萬寧可以買到, 十分方便.

如果有留意開瘦身產品嘅人都知道,易纖諾之前推出左唔同嘅瘦身飲品,eg:咖啡,奶茶,綠茶等,俾d唔想戒口,怕麻煩or懶運動嘅人都可以方便keep fit,但又唔使食藥擔心有副作用.估唔到依家又多個選擇喇.

全新推出嘅TrimEC收腩湯有3款口味唔同口味,分別係蕃茄﹑蘑菇, 同冬蔭功,配合香港人嘅口味之餘,連嗜辣嘅人都照顧到.


利用3L胺基酸消脂配方,消脂之餘加速新陳代謝,可以24小時持續燃燒脂肪,可以係短時間內搵返條腰~

我自己就揀左清新風格嘅蕃茄湯+蘑菇湯(一盒10包,每種口味各5包).因為本身唔太食得辣,而蕃茄&蘑菇有膳食纖維,幫助腸道蠕動,加快排走身體毒素之餘,又可以抗氧化,皮膚都靚d啦

仲通過左SGS同GMP嘅測試,品質有保證

每一包都獨立印上食用日期,就算掉左個盒都可以睇到


盒頂附有食用方法,相當之簡單,只要將湯加入約150ml嘅熱水,搞到完全溶晒之後就飲得.

如果餐前飲,就可以增加飽肚感,正餐份量自然食少左. 另外又可以做代餐或者下午茶,唔使捱肚餓,又可以食少d零食,仲可以瘦埋身

盒內仲附上10日收腩餐單,仲唔使自己諗添,真係照顧周到.

由於我嘅返工時間比較早(8:30啊),所以d早餐去到11點零通常都已經消化哂,要食d零食頂下肚.依家就可以飲收腩湯嘍.唔使再食零食又可以當餐前飲.

先試蕃茄湯

將d湯粉倒落杯度, 加水搞溶, 飲得..


我跟足加水嘅分量,所以都算傑身,係湯嘅口感, 所以唔可以加太多水, 如果唔係會好稀


仲有d紅蘿蔔粒同香草呢..飲落好香香草嘅味道,又唔會太酸,平時我唔飲羅宋湯OR蕃茄湯嘅,因為覺得酸,呢個幾啱我喎..

到蘑菇湯喇

做法同蕃茄湯一樣.

可以見到有蘑菇粒同香草..

同事聞到話似中藥味..我又唔太覺得,不過佢又唔係罐頭蘑菇湯嘅香味,唔識形容..

呢款嘅味道飲落比蕃茄湯濃味D..如果食嘢偏好味濃就啱哂嘞.

因為佢比較濃味嘅關係,第2次飲我就加左D即食無調味燕麥落去,可以中和一下味道之餘,又唔使食淡而無味嘅麥皮,仲成為美味嘅代餐


相比起之前試過嘅台灣瘦身湯,收腩湯嘅鈉含量低D,有濃湯嘅味道得嚟,更加啱食得淡味DD嘅人.

短短食左幾日,已經輕左AROUND 1KG(期間零運動),肚仔都感覺無平時咁脹..相信KEEP住食足10日..條腰一定可以減到吋數呢..

依家登記成為易纖諾會員,仲可以DOWNLOAD $30嘅COUPON去買收腩湯,有興趣可按: http://www.trimec.com.hk/promo/

沒有留言:

張貼留言