關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年11月22日 星期一

舒痛消腫,靠晒你喇 @ 活動篇

都市人工作繁忙,生活壓力大,特別係辦公室嘅上班族, 長期使用電腦但又缺乏運動,  姿勢唔正確嘅話就好容易出現肌肉過勞或者痛症.

有同事仲因為咁患得患失肩周炎, 要長期睇醫生.我自己都有呢方面嘅困擾,特別係工作繁重嘅日子, 膊頭一定會"拿"住痛.

有時我會搽下按摩露/膏,但唔係咁方便, 因為要等到返屋企先可以搽,(唔通係公司搽咩..嚇親人架嘛)..要痛足10個8個鐘..另外生理期都一定會痛到癲..唔食止痛藥唔得..

有幸抽中出席BEAUTY EXCHANGE X 樂本•健 舉辦嘅 Health Smart澳洲Heat Wheat舒痛小麥枕迷你裝試用活動, 先去工作坊了解產品,之後仲可以親身試用呢

當晚約埋幾位blogger 過去位於北角嘅樂本・健人館, 其實佢係經濟日報集團成員, 代理唔同嘅健康產品供大眾選擇.

年多前我已經係佢地嘅會員,會定期收到佢地e-mail嚟嘅健康小tips, 不過上去都係第1次.

可以見到擺放左多款嘅健康產品

仲有唔同款式設計嘅舒痛小麥枕呵..當時未知點用, 望落覺得佢地有d似衫.

之後由marketing manager Maggie同我地講解及分析

一般人對付痛症嘅方法

但都會有一定嘅風險.

而澳洲Heat Wheat舒痛小麥枕系列產品, 由100%天然小麥縫製而成.經過獨有嘅 UltraShield™ 7種防護處理,確保無潮,無塵, 無菌,無害蟲,安全可靠

而且無藥性, 熱敷或者凍敷都得.獲澳洲官方註冊一級醫療設備,有2年保用,可以重複使用, 都幾環保喎

D小麥個樣係咁嘅, 唔係我地平時食嗰種

小麥枕有唔同嘅設計款式同尺碼, 適合用係多個位置, 如肩, 背, 腰, 手腳等等

其間我地可以即場試敷, 全部都係熱敷嚟, d小麥枕叮熱之後有陣好香嘅麥味呢..

MAGGIE仲俾機會我地自由發揮諗下唔同款式嘅小麥枕可以有咩舒痛以外嘅用途,結果呢3位 blogger嘅創意用法都得到獎品

另外仲介紹左3款唔同嘅產品, 包括左茶樹油, 小紅莓同葡萄籽精華

最後我地就攞左Heat Wheat舒痛小麥枕迷你裝返去試用嘞

沒有留言:

張貼留言