關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年11月28日 星期日

Ettusais x Beauty Blogger美肌教室活動

上星期六嚟到銅鑼灣嘅hit the Road cafe,為嘅就係出席Ettusais x Beauty Blogger美肌教室活動呵.

因為地點比較難搵,係HKCOSME嘅工作人員協助下都要花左少少時間先搵到.上到去已經有唔少BLOGGER到左,了解緊產品

可愛嘅BB, 鴨仔, 咀咀都變成吸引嘅裝飾

今日嘅主角係甜蜜蜜滋潤手霜&唇部修護精華,之前我都係用緊Ettusais嘅底妝產品,但對唇部修護精華相當感興趣,今次完全可以滿足晒我

唇部修護精華一共有3款


分別係唇部修護精華,水潤修護唇膏同今年推出嘅極潤版唇部修護精華


佢地嘅質地都唔同,極潤版唇部修護精華係最傑身嘅, 而水潤修護唇膏就比較薄身

現場有以寒天加入lip essence製成嘅咀咀,有搽lip essence同無搽分別真係好大喎

BA仲好nice咁即場幫我厚搽極潤版唇部修護精華做lip mask呢..

另外仲有就係今年全新首次推出色彩繽紛,靚靚嘅甜蜜蜜滋潤手霜

同樣有3款

包括夢幻甜美嘅士多啤梨

濃郁芳醇嘅提子

清新嘅洋梨


我就揀左洋梨去試搽, 氣味好清新呵..大愛...

BA又幫我地用甜蜜蜜滋潤手霜去做手部按摩,今次就用左提子,好甜美嘅香味..

其間仲有美味嘅蛋糕呢..

係了解&試用過潤手霜同唇部修護精華之後,仲玩埋"你知道嗎?"有獎遊戲

係箱度抽出問題,再係BOARD度揀返相應嘅答案就OK

獎品係Ettusais嘅folder

俾blogger嘅禮物一早準備好晒,每人都會攞到唔同味嘅潤手霜同極潤版唇部修護精華返去呵.


一個愉快嘅美研聚會就結束嘍

沒有留言:

張貼留言