關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年11月6日 星期六

薰衣草"雪糕"帶嚟嘅relaxing

城市人生活忙碌,壓力大,好多人都可能會去下旅行減下壓,但係唔係人人都咁容易行得開呢..有時忙到連運動都無時間做.瘋狂shopping又驚會成為病態,要健康得嚟又可以relax,依家又多個選擇嘍.

就係Neutrogena relaxing body moisturizer舒緩保濕潤膚露.

蘊含法國天然薰衣草(薰衣草嘅好處呢度唔多講,相信好多人都知),洋甘菊 & 乳木果精華.

保濕得嚟感覺清爽,啱晒d唔鍾意"立"嘅人

泵裝設計,方便易用

顏色係淡嘅紫色,令我諗起薰衣草雪糕呢...散發住淡淡嘅薰衣草香味,聞到都覺得心情放鬆d

搽左好快吸收, 一 D 黏膩感都無

平日沖完涼,搽勻全身先瞓覺,就故之然可以放鬆D,瞓都瞓得甜D..

我仲有自家嘅RELAXING MOMENT..

就係行完山或者跑完部之後,小腿都會特別攰,我就先用熱水浸腳(大約10-15分鐘)

跟住就會用relaxing body moisturizer作為按摩露,去塗搽按摩小腿,令腿部肌肉可以放鬆D(唔單止唔會有鐵打酒味,仲香噴噴添~)

仲俾我發現左平時疏於護理嘅腳面原來都有乾紋出左嚟,咁梗係要即時搶夠啦~

以後除左可以瞓得好D,仲可以減少同鐵打酒接觸嘅機會lu~

沒有留言:

張貼留言