關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年1月30日 星期日

Beautylife X iS CLINICAL工作坊

剛過去嘅星期四,好開心有機會出席由iS CLINICAL係銅鑼灣THINK CAFE舉辦嘅工作坊.

其實早係2,3年前,我已經知道有呢個品牌,不過當時係因為佢嘅代理公司GLOBAL FAVOUR而知道iS CLINICAL,但對產品嘅認識並唔深..依家終於有機會了解更多..

上到去THINK CAFE,場地一早已經佈置好,枱上有好靚嘅玫瑰花圖案座鏡同紙巾得物品

仲有節目嘅RUN DOWN

好多BLOGGER都已經到左


時間差不多,活動正式開始..先由CENTRAL CONSULTATIVE CLINIC嘅MANAGER CHRISTINE同我地分享護膚嘅小TIPS

仲即場示範洗面嘅手勢同方法

另有Q&A環節,解答唔同嘅疑難..

原來如果有唔同功效嘅精華素要搽,保濕精華應該係放最後嘅,而且搽嘅時候最好用印開嘅方式(唔係推開呀!),學到嘢呵.

跟住之後就到工作人員介紹iS CLINICAL嘅品牌資料同產品

來自美國嘅iS CLINICAL,有多種產品備受NIH(國家康健協會)共同合作的醫學研究所肯定.

產品成份都係採用達製藥標準嘅原料

當晚主要介紹嘅係我地有機會試用嘅精華素

1.美白瑩亮精華素

GLOBAL FAVOUR嘅PR KOKO仲特意同我地講解美白瑩亮精華素當中嘅成份挪威海藻精華嘅獨特之處

2.清爽補濕精華素

產品介紹完畢,我地就小休一陣,可以享用一早為BLOGGER準備嘅食物

仲發現左北極熊先生一家呀..(個頭好細,好搞鬼)

休息完就到即場試用產品時間

秘密就係呢個寶盒入面

裡面除左有稍後可以攞返去慢慢試嘅清爽補濕精華素外

仲有幾款產品嘅SAMPLE,包括左深層複合潔膚液,防護保濕複合精華乳霜,清爽補濕精華素同日常保濕修護防曬霜

深層複合潔膚液,不含陰離子界面活性劑,係一款唔會點起泡但又洗得乾淨嘅潔膚產品

清爽補濕精華素

日常保濕修護防曬霜(佢嘅形狀..我諗起D嘢..)

試完咁多產品,最後大家都攞住屬於自己嘅試用品返去嘍

(10日後再嚟報告,等我呀~)

沒有留言:

張貼留言