關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年1月29日 星期六

年齡嘅秘密被出賣左..點算?!

你年齡嘅秘密,有無俾人地發現?

大家都會好努力咁保養手部, 面容,盡量令呢d部位皮光肉滑, 務求睇落去比實際年輕
最被人所忽視嘅往往係頸部,如果無好好護理,上面嘅紋就會偷偷地將年齡暴露係人前..
以前我對頸部護膚都係愛理不理...結果就係...
由舊年開始..頸紋靜雞雞出現左呀....

幸運地抽中Talika嘅產品試用 - Vital Oils 防皺活膚油 , 今次頸紋有救啦

呢款Vital Oils 防皺活膚油, 係100%全天然植物精華, 主要包括左

植物油 - 天然滋潤霜,不會堵塞毛孔
茉莉花精華 - 軟化作用
薰衣草 - 潔淨及排毒作用
玫瑰 - 軟化及激活作用

為水份不足的肌膚帶來深層護理,令肌膚緊緻,回復生氣,軟化表皮,並有助防止細紋形成,還可調控皮脂生產,適合所有皮膚類型。

防皺活膚油是non-comedogenic,不含染料或防腐劑。

用法:
作為常規治療/塗用:
-每晚清潔面和頸後,在微濕的皮膚上塗三至四滴活膚油輕輕按摩,直至吸收。

如果作為抗衰老療法,建議活膚油與 Fruit act perfection 同用。

設計係滴管式嘅

活膚油呈淡黃色

按摩幾下就吸收晒, 而且無想像中咁油淋淋

不過氣味就唔太好聞,有少少怪..

每晚沖完涼我就會用活膚油搽係頸部,依家用左大約20日,頸紋比之前淡左少少


希望日子有功,可以將d紋全部趕走啦

沒有留言:

張貼留言