關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年1月19日 星期三

手打烏冬@大門橫丁

好多女仔鍾意食日本嘢,特別係壽司或者刺身,貪佢地清淡,食多左罪惡感都好似少d咁..

不過佢唔係我杯茶,日本嘢我偏愛烏冬,所以出街食嘢都會搵機會試下唔同嘅烏冬~

今次試嘅係位於太子嘅大門橫丁,去之前上過開飯睇過下其他人嘅comment.

我叫左好多人都話好味嘅極上牛肉蕃茄湯手打烏冬

朋友就叫左特濃豬骨湯烏冬

兩款都附有溏心蛋

另外仲叫左墨魚芝士卷
(似羔多d..)

極上牛肉蕃茄湯手打烏冬湯底酸味味,都幾開胃,不過個人覺得略為酸左少少,而且都幾油..

而烏冬都幾煙韌,不過就有少少黏牙...不過不失啦..

沒有留言:

張貼留言