關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年1月9日 星期日

智能護眼

傳聞話,帶con係有壽命嘅,有人可能長d,有人可能短d,無論呢個講法係真定係假,我地嘅眼睛係要我地好好去呵護嘅(唔可以只係著眼於眼紋,笑紋,皺紋嘅出現).

我本身嘅帶con壽命應該比較短嘅一群吧,因為淚水唔夠嘅關係,帶保濕con都只可以捱到大約6個鐘,之後就要出動眼藥水.有時貪靚去party都會帶下colour con, 不過就更加快會出現眼乾嘅情況,大約4個鐘左右又要搵眼藥水幫手.

當然用每日即棄型係最好嘅,但貴呵...所以唯有係選擇隱形眼鏡藥水上面下功夫,揀隻好d嘅..

之前有朋友話用雙氧水嗰d乾淨,就試下啦,浸到sasa聲咁真係乾淨d?我返而覺得一般.唔知係咪因為無捽鏡的關係, 對con帶多幾日有時就會覺得有DD濛, 好似唔夠乾淨咁..

又用過for敏感眼睛嘅隱形眼鏡藥水,都ok,感覺係保濕左d,但價位都係比一般嘅多功能隱形眼鏡藥水貴.

依家有好消息啦, 就係一直為BB提供優質奶粉嘅美國雅培都發展新產品,推出RevitaLens ocutecTM 新一代「智能護眼」多功能隱形眼鏡藥水.

美國雅培與國際權威以尖端科技,共同研製出突破性新一代RevitaLens OcuTec「智能護眼」多功能隱形眼鏡消毒藥水,令眼睛保護達至最高層次。多功能隱形眼鏡消毒藥水持久高效消毒,同時保護眼睛角膜健康及完整性

RevitaLens OcuTec「智能護眼」多功能隱形眼鏡消毒藥水關鍵特性包括:

    * 高微生物殺滅率;
    * 有效去除鏡片上嘅蛋白質;
    * 能廣泛殺滅達99.99%惡菌,如抗藥性金黃葡萄球菌、阿米巴原蟲及鐮胞菌等真菌
    * 降低角膜染色;
    * 眼並發症的風險降至最低。

避免眼睛受防腐劑所傷,大大減低眼睛出現過敏反應,打破以往多功能隱形眼鏡藥水在高效消毒和低毒性上難以兩者兼顧的規限。適用於所有軟性鏡片。


內附隱形眼鏡盒同中文說明書

外盒就圖文並茂咁展示使用方法

仲有平日隱形眼鏡護理小TIPS

咁我就先用RevitaLens OcuTec「智能護眼」多功能隱形眼鏡消毒藥水嚟浸洗COLOR CON,之後再帶, 睇下效果如何.

第2日帶COLOUR CON前睇下鏡面,OK乾淨喎. 帶左上眼無咩唔舒服(有時轉消毒藥水會覺得不適)

之後唔覺唔覺帶左成6個鐘有多,對眼都唔覺得乾喎..OK喎..

返工帶返普通嘅隱形眼鏡,可以KEEP到8個鐘以上呀..

依家有望唔使再依賴眼藥水喇..(當然帶CON嘅時間都唔應該太長啦~)

沒有留言:

張貼留言